back in my hometown

Nu är jag tillabaka!
Jag har inte varit inne eller skrivit på hur länge som helst eftersom jag som sagt inte har en fungerande dator för tillfället.
Men igår anlände jag till min mamma och är tillbaka i härliga och efterlängtade Stockholm!
Tågresan igår var otroligt seg och det en ren befrielse att få kliva ut från tåget och in på centralen som annars inte direkt brukar vara folks favorit ställe.
Nu sitter jag i alla fall här i min lilla systers rum och väntar på att mor min ska komma hem. Efter det ska jag och Elin åka till centrum och titta på ett par skor till mig som jag ska inviga på nyår hade jag tänkt.
När jag kommer hem igen är det dags för mig att få öppna mina julklappar från mamma alla i släkten. Måste erkänna att jag är lite förväntansfull.

Skorna jag tänkt att köpa är 10cm klack vilket gör att "lilla" jag blir hela 190 cm med skorna på. Längsta tjejen lär jag ju bli på de flesta ställerna. Men vad gör man inte för att vara fin på årets sista natt!

Jag hade tänkt mig ett par skor liknande dessa, är de fina?


Nu ska jag hoppa in i duschen och klä på mig (sitter fortfarande i myskläder) och sedan bär vi av till centrum.
Adjö. hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0