tokig natt

Nu är klockan 02.45 och vi kom nyss från idrottshallen.  Innebandyn fortsätter men vi gav upp efter att "prinsessorna" åkt ut ur tuneringen. Alla spelade mer med nöje än taktik, vilket gav oss åskådare en riktig rolig föreställning. As always så var Sara en riktig "pärla" ute på plan samt SJUKT crazy. Jag satt och njöt med min cola samtidigt som jag satt och hejade på. Alla var riktigt coolt utklädda oavsett om killarna kanske får några minuspoäng för att inte har lagt ner lika mycket tid på utklädningen som tjejerna, kanske inte så ovanligt men det finns ju inte mycket att göra åt  den saken. 

Nu är jag ruggigt trött och har alldeles för mycket ångest över att åka tillbaka till Falköping på lördag. Jag vill verkligen inte åka tillbaka dit nu. Kommer nog aldrig att trivas lika bra någon annanstans som jag gör i Stockholm. Förklaringen till det är väl förmodligen för att det är här jag har växt upp och här som jag har alla barndomsvänner samt släkt. 
Nog om den saken. 
Jag känner att jag har varit riktigt dålig på att skriva i bloggen men detta beror ju på att min kära dator krashar stup i kvarten och är för tillfället sten död. R.I.P dear laptop!

Sara sitter nu här och är extremt asocial då hon pratar med "klasse" inte alls för ovanligt. Men ska nog försöka få några timmars skönhetssömn vilket kan behövas. 
Godnatt kära vänner!



NÅGOT GAMMAL BILD PÅ MIG OCH MINA DRÖMMAR SOM ATT SLÅ IGENOM MED EN SÅNGKARRIÄR!

Kommentarer
Postat av: Jennie

SHIT vad länge sen jag hörde dig sjunga denise.. DAGS ATT TA UPP DRÖMMEN IGEN!!! "I WILL ALWAYS LOOOOOOVE UUUU" remember?

2008-12-05 @ 13:08:26
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/
Postat av: denise her self

HAHAHAHAHAHA, of course i doo!

2008-12-05 @ 17:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0