torsdag på vackstanäs gymnasium

hejsan!
idag har jag vaknat av att sara kom och väckte mig på sin lunchrast så jag släpade mig upp ur sängen och gick med henne ner till matsalen och åt lite. Efter det har jag varit med på hennes lektioner och sedan åkte dem in till stan och tittade på teater och jag blev kvar och fick lite sällskap av en vän till sara under tiden. Hon har fortfarande inte dykt upp men hon kommer antagligen vilken sekund som helst.  sjuukt, hon kom nu! VI ska strax ner till hallen för de har någon "innebandynatt" vilket sara ska vara med på utklädd till prinsessa. 

Nu ska jag vara lite social, adjöken!
cf
Sara, Alexandra och jag som fjorton! Snygga? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0