ute och far, siktar mot härligare dar!

Ni kan aldrig gissa vad jag har farit runt sista tiden! Jag har först rest från Falköping till mamma i Stockholm efter ett par dagar där var det dags att resa vidare till Vackstanäs där sara bor på internat. Världens sötaste gymnasium! Hon pluggar sista året  på en inriktning Mode & Design. Jag ska vara kvar här tills på fredag då jag åker tillbaka till Tyresö och mamsen igen. Jag har upplevt många olika kännslor de senaste dagarna och har väl varken varit jätte glad eller jätte ledsen utan någongstans där mittimellan.

Jag har nu tänkt så det knakar och har nu kommit fram till att jag verkligen inte passar in i Falköping och inte har någon som alls lust att åka tillbaka till den lilla tysta och inte alls för händelserika staden igen.
Vill egentligen "börja om" och försöka ta tag i allt som har kommit ut på efterkjällken ett bra tag nu och försöka må relativt bra för det mesta.

Nu måste jag faktiskt erkänna att jag ljög att jag inte har varit jätte glad för det var precis vad jag var när jag fick träffa mina syskon och min mamma i lördags! Dessutom igår kväll när jag kom hit och fick träffa Sara.

Vill också tilllägga att detta kanske inte är det mest roliga inlägget att läsa med dock ett väldigt informationrikt inlägg, Som iofs andra kanske inte är såpass intresserade att läsa men å andra sidan, hur många läser min blogg? haha
Jag skulle vilja söka ett gymnasium from scratch och bara infinna mig i studierna och sluta lägga ner min energi på annat. Som min mamma sa -"Det är faktiskt dags att börja tänka på din framtid!" och det har hon fullständigt rätt i!
Nu ska jag ägna mig åt annat så ni får ha det så bra
Adjöken, som jag brukar säga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

roligt att du var "jätteglad" när du träffade mig då ;)

2008-12-04 @ 00:11:15
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart att jag var gumman min!

2008-12-05 @ 02:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0