"det blir inte alltid som man tänkt sig"

Hejsan!
Igår var dagen ett rent fiasko. Jag skojar inte när jag säger att allt gick åt helvete! Sen nu ska jag nog inte gå in på detaljer riktigt vad som hände tidigare men såå jobbigt var det iaf.
Gårkvällen var iaf riktigt lyckad som bestod av middag hemma hos Sarah. Det var jag, Sarah, Jonas, Sandra och Oskar, mycket trevlig kväll med mycket vin och mycket skratt!

Nu är det så att jag blir endast kvar i Stockholm hos mamma i ett par dagar till som jag då inte hade tänkt mig. Eftersom jag måste gå klart min skola tills skolavslutningen.
Jag kan nog inte säga att jag är överlycklig men måste väl för min egen skull.
Iaf..
Nu är klockan väldigt tidig och jag ska snart bege mig till söder för att inhandla ett par saker. Därefter strosa runt lite och försöka hitta något fint plagg och smink.
Jag är väldigt trött och måste verkligen städa rummer nu för det är inte vackert.

YES! Nu vet ni lite om min dag och jag får önska er en trevlig onsdag!
Nu ska jag kila in i duschen, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0