En dag som alla andra



Hej! jag kom hem från Andreas för någon timme sedan och just nu sitter jag hemma hos mamma och tar det lungt framför datorn. idag vet jag inte riktigt vad jag ska ha för mig faktiskt men jag tror det blir till att träffa Jennie lite senare om jag har tur. Jag är också i stor nöd till att göra nya slingor i mitt hår som har utväxt så det både räcker och blir över. Men jag vet inte vilket som är bäst, att gå till en frisör eller att gå och köpa en sling färg och göra det hemma.. men det är något som man får prova sig fram igenom skulle jag kunna gissa på. 
Nu tänkte jag gå ner och ta med en macka och dricka lite obo'y! Ni kanske har så tur att jag skriver en snutt och lägger in någon snygg bild senare också!                                                     OBO'Y ÄR MUUUMS!  
Hejpa!

                                                                                                                                      image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0