fullspäckad kväll

Godkväll!
Igårkväll blev det väl inte direkt som vi hade förväntat oss. Efter att ha gått runt och inte gjort någonting alls kom vi slutligen till någon Viktor på fest i Brevik ute på Tyresö där vi fick dricka totaly free, så det var rätt så nice bortsett från tävlingen mellan mig och två andra killar, som gick ut på att jag var bättre en de om jag drack shots ( som smakade ILLA) och även gin och självklart ville jag vara bättre och jag drog det mesta och var helt klart bättre än dem. Efter cirka en timma slog det till i hjärnan helt ordentligt, fyfan säger jag bara. Efter det åkte jag och Emma med bussen till Tyresö Centrum och jag gick och mötte Jihm som jag tydligen hade tjatat på att han skulle möta mig så jag började gå till ringen och mötte honom sen minns jag inte med bilder hur vi kom hem men vi gick iaf. Vaknade i morse och mådde inte alls för bra och hade säkert tagit all plats från Jihm också skulle jag kunna gissa på (a) ingenting ovanligt när det gäller mig!
Efter en riktigt mysig för/eftermiddag med Jihm som bestod av glassätande, film och en jädrans massvis med prat om alltmöjligt begav han sig hemåt vid 14.30 tiden och jag la mig framför tv:n och tittade på MTV.
Vaknade sedan av att mamma kom hem och väckte mig och somnade sedan om igen. Efter det vaknade jag inte förän vid 18.30 och det var såå skönt att sova lite eftersom vi kom hem vid 4 i går natt och vaknade vid 09.00 i morse. Nu har jag tittat på "Singing Bee" med min mor och ska ner för att se på "let's dance" också.

Ikväll blir det förmodligen till att träffa Andreas och ha filmkväll, moblien är död så jag får slå honom en pling snart men vill endå inte störa för han sitter på någon middag.
Nenu får jag ta och ge mig så inte mamma får sitta helt själv där nere vid Tv:n!

Ha en fortsatt trevlig kväll och Glad Påsk en dag för tidigt! image7
puss, ta det lungt med partajandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0