Trevlig Start

Hejsan! Detta är mitt allra första inlägg på bloggen då jag innan inte använt mig av bloggar utan varit slö och endast tittat på andras. Men nu känner för att starta mig en egen så själv kan sitta här och nöta framför datorn och skriva en massvis med troligtvis ointressanta saker om mina dagar och upplevelser jag hoppas andra ska tycka vara roligt att läsa. Just nu sitter jag hemma hos min goda vän Andreas och är för övrigt ganska trött då jag gick upp hyffsat tidigt i morse. Ikväll blir det till att sova över här och troligtvis titta lite på Andra Avenyn som är guds bästa skapelse, jag älskar serien! Veckan som är nu har jag påsklov eftersom jag nu bor hos min kära pappa i Falköping och är därför här i Tyresö och hälsar på mamma och alla mina underbara vänner. Förhoppningsvis blir det till att flytta upp hit till mamma igen och därmed börja i Tyresö Gymnasium efter sommaren som jag ser fram imot. Jag vet inte riktigt om det finns så mycket annat att säga så jag tror jag ger mig här. Adjö!  image2

På bilden ser ni mig, Denise Brusewitz. Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0