lördagsblogg

Hejhej!
Nu sitter jag i pappas och agnetas sovrum och vaknade för någon timma sen. Gårdagen var helt okej faktiskt, jag träffade Louise och min kära syster i stenstorp sem ledde till tågfärd till hemstaden Falköping. Efter att vi anlänt gick vi hem till min pappa och åt och började duscha och fixa oss inför kvällen. Vi gick ut vid 21.30 och mötte upp Joel och sen bar det av till Fredrik och vidare till emma. Som nästan alla trevliga fredag samt lördagskvällar slutar ofta kvällarna med ett långvarigt besök på valentino.
Idag ska jag jobba vad 18.00 som jag kanske inte riktigt längtar till med det är pengar i alla fall.
Nu ska jag fortsätta tjata på pappa om skor.
Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0