a great day

Hej igen!
Idag vaknade vi alltså allihoppa hos Sander runt halv 11. Vi gick in till stora huset, åt frukost och myste i solen på verandan med det underbara utsikten.
Sedan satt vi bara och lyssnade på musik och chillade tills vi började lunka mot bussen. Vägen dit är verkligen oändlig!
Nu är jag hemma och ikväll blir det till att träffa Jennie. Sedan ska vi till någon krog i stan med Felicia, Josse och Anja där Josses pojkvän spelar med sitt band tror jag.
Det ska bli riktigt kul att få träffa dem. Eftersom det inte blev någon med Jennie igår så ska det bli riktigt kul att få umgås med henne ikväll.
Nu ska jag ner och käka någonting, ringa Emma och ta en cigg.


En morgontrött Joel

En morgontrött Sander

En morgontrött Linnéa

En morgontrött Adam

Martin åkte tidigt på morgonen med bilen för att jobba så jag fick inte något morgonkort på honom och vad gäller mig så var jag inte så sugen på att fota mig själv.
haha

adios, njut av den härliga dagen!
hörs sen

Kommentarer
Postat av: felicia

haha lyssnar du ens på jennie när hon pratar? inte josses pojkvän. det är josefins syster som sjunger i bandet. hahah lite roligt

2009-04-07 @ 15:05:03
Postat av: nisfis

hahaha, jaha! ska ändra! :)

2009-04-07 @ 16:16:00
URL: http://dinovas.blogg.se/
Postat av: jennie

haha, VAFAN lyssnaru inte på mig eller? skaru ha spö? felicia the bitch är i farten.

2009-04-07 @ 16:19:04
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/
Postat av: felicia

tyckte det var roligt för det var sååå fel. inte bitchigt

2009-04-07 @ 18:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0