andraaprilnollnio

Hejhopp!
Nu sitter jag här med min älskade banan. Vi har varit i stan och jag har köpt nyasolglasögon! Det är marknad där så vi träffa en hel del människor. Vi ska snart hem till henne och hämta lite småsaker sedan blir det till att gå hem till mig för fix. Vi ska till bogrens ikväll (nyktra) och fira eller ta avsked eller vad man nu ska säga eftersom jag åker till Stockholm i morgon! Så skönt! Jag bokade nyss biljetten. Åker från Falköping kl.15.11 i morgon och är i Sthlm vid 18.50 någonting.
Nu måste jag kila jag kan inte sitta här och vara osocial!
puss


Kommentarer
Postat av: sanne

vi är osociala mot allmänheten.. sitter på biblioteket i tystnad

2009-04-02 @ 18:47:41
Postat av: Sander

haha, måste vara typ 5:e gången nu som du ska ut o festa nykter. Lycka till, det behöver du med tanke på att du typ misslyckats med o vara nykter de tidigare gångerna :P :)

2009-04-03 @ 10:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0