for once

Godkväll!
Nu har jag precis laddat håret med massa slingor. Det ska sitta i en timma. Hoppas att jag blir blondare nu eftersom det är vad jag hoppas på.
Ikväll ska jag på Saras studentskiva. Ska bli skit kul. Temat är "hippie" och jag ska ha löshår, lite vågigt och band runt huvudet samt en stor t-shirt med ett snöre i midlan och leggings till tror jag. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha för skor men det ordnar sig nog. Klackar eller sneakers?
Det ska bli skönt att träffa henne. Jag har saknat henne.
Nu ska jag hämta lite grejer sen ska jag skölja ut håret och åka till jennie och hämta håret och en stor t-shirt.
önska mig lycka till och stort grattis till sara
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0