förjävligt

Goddagens kära läsare!
Idag är det soligt så det bara skriker om det och jag är glad, såklart! Men jag måste medge att jag är inne i en tuff "fas" eller ska man kanske kalla det för period, jag vet inte. I alla fall så är det lite kämpigt med vissa grejer just nu. Jag är inte perfekt, precis som alla andra. Vi har alla våra peridoder. Eller tycker ni att jag har fel?

Jag är super shopping sugen nu eftersom det börjar bli sommar och jag vill ha nya fräscha saker som kan passa till vädret. Dessutom är jag nästinpå spyfärdig på allt jag äger om vi ska snacka klädfronten. 

Nu sitter jag fast, jag vet inte vad jag ska skriva mer nu. Jag avskyr att sitta och försöka koka ihop något som ska låta bra. Egentligen har jag en massvis med roliga och spännande saker att tala om för er. Men jag kan tyvärr inte yttra någonting om det just nu. Ni får helt enkelt ha lite tålamod, precis som jag måste ha. Därför struntar jag i att skriva något mer så länge.

Vi hörs antagligen senare.
puss

två goda vänner och jag

Kommentarer
Postat av: Louise

Skönt att se att du lever! Du svarade inte på mitt sms? Skitunge, saknar dig! Hör av dig, kram

2009-04-20 @ 21:45:54
URL: http://louiseogell.blogg.se/
Postat av: Nicklas..

Du ser ut att må bra, de glädjer mig /nicklas

2009-04-21 @ 00:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0