massamys

Godkväll
Nu sitter jag hos min käre och bäste vän Andreas. Vi har tittat på film och ätit mat. Vi ska snart sova. Jag är jätte trött.
Det har hänt en massa saker som jag ska tala om för er när det blir lite mer bestämt och lite lättare att förklara.
Från det ena till det andra. Igår var det riktigt bra. Jag åkte in till Saras skiva, vi drog sedan vidare till Laroy och sedan Whiteroom. Efter det åkte vi med Andreas och några till Hugo där vi sov över.
När vi vaknade satt vi och pratade och gick sedan för att köpa thaimat och sätta oss på bryggan i Hammarbysjöstad där Hugo och Rafael bor. På bryggan låg vi och åt, solade, lyssnade på musik och myste.
När klockan började närma sig 4 gick vi tillbaka hem till Hugo och Rafael, därefter fick vi skjuts hem till Tyresö av Andreas. Jag åkte hem till Sander där jag duschade och klädde på mig för att sedan åka hem till Andreas.
Nu ska jag faktiskt vara lite social mot min vän som jag inte träffat på evigheter och sedan ska jag ta igen lite skönhetssömn.

här kommer lite bilder från gårdagen och idag.

Sara och Rafael

Rafael och Jag

myspys vid bryggan

Sandra och Anderas

Hugo, Sandra och Andreas

godnatt kära läsare
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0