nattinlägg

hej!
Nu kom jag nyss hem. Det har varit två fartfyllda dagar må ni tro. (haha uttrycket). Gårkvällen var riktigt lyckad. Jag var alltså på fotbollsklassens skiva (Tyresö Gymnasium). Vi hade jätte kul.
Väl framme vid gullmars kl. 03.02 ungefär så ser vi att det inte går några bussar hem vilket fick negativa slutsatser för Fredrik som var den enda killen som man kunde ta sig hem till. Det blev till att åka hem till honom att sova helt enkelt. Vi vaknade i morse och jag och Sander åkte till centrum. Vi åt på mästergrillen och därefter mjukglass ute i solen. Efter några timmar ute i solen bestämde vi oss för att åka hem. Sander åkte ut till Brevik och jag till krusboda.
Jag gick hem och sedan direkt till Jennie. Där satt vi vid datorn och lallade därefter kom hennes pojkvän Dennis och sedan gick jag hem igen. Låter kul va?
Sander kom och hämtade mig vid 20 tiden och vi åkte hem till Fredrik för att kolla matchen. Jag och alla killarna. Kände mig lite utstött och framförallt blåst när jag ställde frågor om fotbollen som var helt självklara för dem. Men vad ska man göra när man inte vet. Det är väl bättre att fråga än att sitta där som ett jävla fån? eller?

Nåväl.. Efter att tittat klart på matchen så åkte alla hem. Jag och sander åkte runt lite och sedan var det dags för mig att visa mina körskills. Jag körde runt lite vid nyfors.
Självklart blev jag utelåst då min kära farfar hade låst gårdsporten. Tillslut kom jag in och nu sitter jag här och bloggar.
Jag känner att jag måste ta upp mitt bloggande lite mer seriöst och skriva om lite mer intressanta saker än bara saker som jag har gjort. Något som ni kanske tycker är roligare att läsa. Ni får gärna ge förslag. Något ni skulle vilja veta eller liknande.

Här kommer lite bilder. Jag lägger upp dom i miniatyrer eftersom det går så mycket smidigare. Tryck bara på dem för att få dem stora.
    

nu ska jag ta igen den skönhetssömn jag inte fått på väldigt länge.
Godnatt kära läsare, vi hörs i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0