onödigt men trevligt

Nu sitter jag här í skolan och blir ompysslad av Malin i håret. Det är underbart! Jag har fortafarande inte haft någon lektion då den blev inställd eftersom det var någon slags övning på skolan med kommunen och brankåren. Jag var inte riktigt så insatt när dem förklarade.
Jag ska snart ha Svenska i alla fall. Jag ska redovisa min bok som jag berättade att jag gjorde klart igår.
Jag har suttit och pillat lite med Sannes dator här i skola och la in bilderna från i lördags. Blev dessvärre inget vidare kort på mig om jag ska vara ärlig så jag har inte lust att dela med mig av något av dem heller. Men här kommer istället lite andra små fina bilder på mig och min älskade banan.

ovan ser ni mig!

min banan!

här har ni mig igen!

jag njuuuter just nu. fan va skönt det är när någon pillar än i håret! Tack Malin!


Kommentarer
Postat av: sanne

din banan förevigt

2009-04-01 @ 13:32:13
Postat av: emil

då är jag din apelsin för evigt :(

2009-04-01 @ 21:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0