påskafton

Glad påsk allesammans!
Nu sitter jag hemma. Det är världens finaste och varmaste väder ute vilket gör mig jätte glad! Dessutom är det påskafton och jag vet att det väntar en jätte god grillningskväll med familjen, påskägg och sedan antagligen krök ute på brevik. Det kommer bli så skönt!
Jag fick precis mitt påskägg och kuvert med 100 kr från min lossas farmor och farfar, Britt och Leif. Satt ute och glassade i solen på framsidan med mamma och småsyskonen. Men nu är jag inne för att blogga. Ska snart ut och spela lite fotboll med lillasyster Elin strax.

Godis är verkligen mums!

lillebror Jimi på gården

mamsen

jag satt i solen utanför dörren och åt chirre (glassig bild, right?)

påskpuss

lillasyster Elin
¨
mitt påskägg och kuvert

hela ligan, bästa trion i världen!

GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0