SHOPPHOPP

Godmorgon säger jag till er alla!
Nu sitter jag här hos min farfar. Jag tänkte nu berättta att jag har flyttat till Tyresö. Jag är jätte glad samtidigt som jag kommer sakna alla vännerna i Falköping.
Jag har nyss vaknat. Det blev sent igårkväll. Jag ska strax upp till ICA och handla lite frukost och sen ska jag in till stan, träffa Sara och ta ett glas vin i kungsträdgården.
Igår åkte jag in till stan med Andreas för att shoppa, medans han lämnade in bilen för att byta deck åkte jag till min älskade Faster Anette Brusewitz, hennes blogg hittar ni här nedan vid länkar "Faster Anette".
Jag totalrensade hennes garderob och kom hem med 7 fulla kassar med massa kläder som hon inte kunde ha längre. Så jävla nice. Eftersom kläderna är relativt nya och skitsnygga!
Nu måste jag promenixa till Ica och sen blir det till att ringa sara och bestämma en tid.
adiooos folks

shopaholic

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0