skärtorsdag,långfredag

Goddagens!
I onsdags var vi alltså hemma hos Jennie och chillade hela dagen och hade mysigt. Runt 23 tiden kom vi på att vi vill hitta på något så vi ringde Sander som kom och hämtade oss för att sedan köra oss till sin lilla stuga på Brevik. Jag, Jennie, Felicia, Sander och Martin spelade kort, krökade, lyssnade på musik och pratade. Det var mycket trevligt.
Igår var jag hemma och passade mina syskon samt elvira, liam och seb. Efter det gick jag in till Sandra ett tag och sedan begav jag mig till Joseph där det var krök.
Jag hade jätte trevligt och det var endast skönt folk vilket bidrog till att stämningen var klockren!
Nu ska jag bara vara hemma och ta det lungt, sitta och vänta på min lillasyster som är och kör sin cross. Efter det ska jag nog gör något med Jennie och Felicia. Jennie pratade om att dom kanske skulle bjuda hem lite folk. Så det ska nog bli trevligt.
bilder från gårdagen samt från i förrgår:

mys på altanen

mys på altanen
Krök hos "jossip"

boysen taggar

adam ville visa koretet med antal klunkar han skulle ge till mig (ölspelet)

seriösa grabbar

klassiska snurra flaskan leken ägde rum lite senare (joel kysser linnea i armhålan) haha

kyssar på magen

böhög

Fler bilder finner ni på min Facebook.
nu ska jag kila
adios

Kommentarer
Postat av: sanne

du ser ut att ha det bra, lev livet nu medans du kan! miss u!

2009-04-10 @ 12:57:13
URL: http://sannneeebanan.blogg.se/
Postat av: Denise

klart! :D

2009-04-10 @ 13:24:00
URL: http://dinovas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0