söndag

Tjenixen!
Idag är det söndag. Jag kom nyss hem. Jag har spenderat hela dagen tillsammans med Sander, Joel och Adam. Men i morse så var jag en sv'äng i centrum med syster Elin och Alicia. Vi åt godis, tittade på kläder och sedan satte vi oss ute i gräset och myste i solen.
Efter en stund kom Sander och hämtade oss och vi körde hem flickorna. Efter det hämtade vi upp Joel, Linnea och Adam så åkte vi ner till Alby och spelade lite fotboll och traskade runt i solen ett tag. Sedan var det dags för att åka hem och äta. Joel och Sander skulle hem till Joel medans Adam skulle hem till sig och Linnea till jobbet. Så jag åkte hem till mamma som bor på samma gård som Joel och käkade hemmagjort pizza.
Efter vi hade käkat klart åkte vi till "lillittan" och Sander fick med sig en kebabtallrik som han vräkte i sig i bilen. Sedan fick jag och Joel köra lite bil. Haha jag ska inte kommentera så mycket om den saken.
Efter bilkörningen var det dags att plocka upp Adam och sedan ner till alby igen där dem fiskade medans jag och Sander satt på någon grej och pratade och skrattade. En riktigt uppfriskande dag måste jag säga.

Gårdagen var riktigt kul. Vi var på Malins 18 års fest som ägde rum på Kumlagårds Herrgård. Där festade tills klockan närmade sig 3 och vi tog taxi hem till Josef.

I morgon ska jag göra lite nytta. Jag ska in till stan och lämna tillbaka min mascara eftersom det visade sig att mamma hade inhandlat tre st mascarer och parfym till mig på planet påväg hem från Spanien. Sedan är det dags att börja ta tag i bitarna när det gäller att söka jobb.
Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen tvätta lite.

lite bilder från igår samt idag.

såhär såg jag ut igår innan festen.

såhär också

josef spelar gitarr på festen och alla sjunger med och är glada

Adam, Joel, Stoffe och Araz

Alicia, Elin och jag

Sander på grejen i alby

Nu ska jag kila. puss

Kommentarer
Postat av: jen

jahaaa där ser man! jenpans lilla svarta på... hmmmmmm

2009-04-27 @ 00:57:26
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/
Postat av: Denise

2009-04-27 @ 01:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0