stoooockholm

Hej alla glada!
Igår anlände jag till stockholm, så skönt verkligen! Tågresan var halvläskig fick en creepy kille brevid mig och jag började genast få för mig att han skulle kniva ner mig så jag satt som på spikar i ungefär en timma innan jag bytte plats. haha. Jag vet att jag är nojjig men ibland måste man faktiskt följa sin magkänsla, right? Nu sitter jag i alla fall hemma hos mamma och tar det lungt. Kom hem för en timma sen.
Efter en fartfylld och riktigt rolig kväll igår så kom jag till Tyresö i morse runt halv ett sen 10 min efter ringde min käre vän Sander och frågade om jag skulle med till alby och spela lite fotboll/volleyboll, sola och ta det lungt med några andra. Jag hängde självklart på eftersom det är så grymt fint väder ute. Dessvärre blev det inget alby eller volleyboll heller. Det slutade med att vi hamnade på en fotbollsplan i lindalen och tittade på när alla spelade fotboll. Jag ska inte klaga heller för det var faktikst ganska trevligt. Jag försökte vara med i fotbollen men jag är inte riktigt född för att skapa en fotbollskarriär så jag ska inte kommentera någonting mer om det.
Efter någon timma blev det lite långtråkigt och magen kurrade så jag bad sander köra hem mig. Sen har jag bara tagit det lungt, pratat lite med mamma, ätit och tyckt synd om min magsjuka lillasyster.
Tillbaka till igår.
Allting började med att jag kom hem till mamma runt sjutiden. Sen kom Björn och vi satt och pratade, umgicks med mamma och planerade bröllopsplaner, haha. Efter det övertalade Sara mig att följa med ut och jag satte igång med fix inför kvällen.
Efter det tittade Björn på sporten medans jag satt och samtalade med mor min en stund (bara för att han var absolut tvungen att titta på sporten innnan vi åkte).
När han väl hade tittat klart åkte vi och plockade upp Sara och så skjutsade Björn in oss till gullmars. Efter det åkte vi till centralen där vi mötte upp Jennifer, Freddan och någon till och vi begav oss till Magenta för att starta kvällen.
Efter lite strul kom vi in och vi träffade även lite folk man inte sett på år och dar. Alltid lika trevligt!
Vid tre tiden stängde Magenta och vi gick vidare till Whiteroom men det sket sig där så istället stog vi och var sociala mot en trevlig man vi träffat inne på Magenta. Efter en halvtimma ungefär kom Christoffer och vi hoppade in i en taxi för att bege oss till Eriksbergsgatan till Måns för att efterfesta.
Väl där hade vi trevligt även om visstelsen inte var särskillt lång. Vi begav oss sedan hem till en utav killarna som konstigt nog bodde på kommendörsgatan väggivägg med min kära faster. Jag blev riktigt förvånad.
Väl där drack vi lite champange och pratade tills vi kom fram till att det var bäst att sova. Sara och jag bestämde oss för att sova där eftersom vi varken hade ork eller vilja att åka till Tyresö 7-8 tiden på morgonen.
Jag somnade på soffan omedelbart helt utmattad efter en galen kväll med Sara. Det var ritkigt kul att träffa henne, har saknat henne grymt!

Ikväll då. Jo jag ska ta det lungt. Skulle egentligen träffat Jennie men hon skickade ett sms där hon medelade att hon låg hemma med feber. Tråkigt, hade verkligen sett fram imot att få träffa henne.
Jag tror att jag ska tillbringa min lördagskväll här hemma med familjen och Bjön som ska komma snart. Hoppas på att det är något bra på tv. Jag håller inte riktigt koll länge. Jag har verkligen gått från största tv-nörden till nollkoll. Jag har så mycket att gör hela tiden så jag har aldrig tid och när jag väl är hemma och har en stund för mig själv så läser jag.
Det får vara min förklaring eller teori rättare sagt.
Saknar Sanne och "crewet" faktiskt. Inte för att det är så konstigt egentligen men jag trodde faktikskt inte att jag skulle börja sakna alla redan andra dagen.
Nej nu ska jag sluta babbla om en massa ovesäntliga saker!

nu ska jag kila
adiosoo folket


Kommentarer
Postat av: sanne

saknar dig!

2009-04-06 @ 14:01:55
URL: http://sannneeebanan.blogg.se/
Postat av: Faster Anette

Om du ska sova på Kommendörsgatan, så ska du sova hos MIG och INTE okända killar!! Även fast det är min granne!! Så det så ; )

2009-04-14 @ 23:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0