aprilaprildindummasill

Godmorgon!
Jag har inte skrivit på ett tag nu men det beror på att jag inte har haft så mycket tid över till att slå mig till ro vid någon dator. Det har hänt mycket sedan jag skrev senast. Lördagen blev väldigt fullspäckad och trevlig till en viss del. Jag tänker inte gå in på några detaljer!
Jag har dessutom lite tråkiga nyheter att meddela er. Jag har blivit avvisad sommarjobbet på Skara Sommarland. Jag blev ledsen trotts att det faktiskt var beskedet som jag hade väntat mig.
Jag satsar i stället på att få jobb i Stockholm och vara hos mamma hela sommaren.
Jag sitter för övrigt nu i skolan och väntar på att jag ska börja min svenska kl.09.00. Inatt sov Sanne hos mig och vi satt och pluggade i många timmar igår kväll. Jag blev klar med min bokredovisning. Jag bestämde mig i sista minuten att skriva om "om jag kunde drömma" istället för "P.S jag älskar dig" vilket gjorde det hela mycket lättare för mig. Jag skrev klart hela redovisningen på lite mer än en timma och det bästa var att den faktiskt blev bra.
Jag ligger förresten nu på sista boken i serien. Jag har snart läst ut den och den är så förtrollande bra! Jag kan inte fatta att det är en människa som har skrivit dessa böcker! Jag är helt totalt, äckligt och försummat nerförälskad i dessa böcker. Kan ni tänka er, jag som aldrig i hela mitt liv har fattat tycke om något som ens liknade fantacy böcker förut.
Jag råder er verkligen till att läsa dessa böcker. Även om ni har sett Twilight och kanske inte tyckte det var en höjdare så måste jag rekommendera böckerna. Det är en helt annan grej att läsa dem. Framförallt om du har sett filmen innan. Allt är så mycket mer detajlerat i böckerna. Jag kunde knappt slita mig i morse från boken, helt ärligt!
Idag är det sova som gäller för mig. Jag känner att jag har en hel det sömn att ta igen. Jag ska även hinna mer att träna och plugga till Organisation och Ledarskaps provet i morgon också. Hur ska jag hinna detta? Ja det kan man verkligen fråga sig!
Nu måste jag kila, hörs sen
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0