bajs

Nu är jag riktigt förbannad! Jag satt på bussen påväg hem från stan där jag hade träffat sara, hennes pojkvän cleas och hans vänner, då kom den brillianta ideen upp att jag skulle ta första bästa tåg ner till Göteborg där min älskade nu befinner sig och åka hem tillsammans med dem i mrogon.
Jag skyndade mig som fan och var jätte extas över att kanske få träffa honom ikväll. Skulle vara så jävla kul! Väl hemma så sätter jag på datorn och går in på sj. Tror ni att det går några jävla tåg på den här jävla planeten eller? NEJ!
Sista tåget på hela kvällen går 18.10. Hur tänker man då?
Sen blir jag ennu mera irreterad när jag kommer på att jag kunde ha kommit på den ideen lite tidigare så hade jag hunnit med tåget.
FAN!

Nu ska jag sluta vara förbannad. Jag tror man blir lite galen när man inte har sin andra halva tillgänglig. Man är ju i alla fall bara tillhälften för tillfället.
Idag införskaffade jag mig även en dator LAPTOP samt mobilt bredband. Ska bli så skönt att starta upp sitt "nörd data liv" igen. Haha. Köpte även två par skor från Eurosko. Skit snygga höga kilklackar och ett par låga sandaler.






Ikväll ska jag faktiskt hem till min goda vän Tim där det vankas grillfest. Ska bli trevligt. Tänkte gå dit ett tag träffa lite vänner och ha lite kul och sen gå hem för att sakna älskling och sova.
Sen när jag vaknar upp ska jag göra mig fin för att få träffa min sander som kommer hem, haha fan jag låter patetisk. Men ni måste ta mig med en nypa salt. JAG ÄR JU KÄR, SÅ IN I HELVETE KÄR! haha

Här är min världens bästa pojkvän:


Nu ska jag platta håret och fixa mig lite.
Hörs i morgon eller när jag kommer hem.

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0