beslutet är svårt

Hej!
Jag kan tala om för er att jag är totalt slut! Jag höll på att somna på jobbet hundra gånger idag. Tanken på att jag inte hade någon Sander att komma hem till fick mig att sitta kvar och dröja ut på tiden länge.
I morgon blir det jobb likaså. Inte så värst kul men man får sitta och tänka på dollartecken och på allt roligt man ska shoppa istället.
Sitter nu och tittar igenom vilken mobil jag ska slå till på. Det är sjukt svårt. Jag har totalfastnat för tre olika mobiler och vet verkligen inte vilken som jag ska välja!
Lite hjälp skulle vara fint.

Nya Iphone 3G S

Eller handdatorn Samsung i780

Eller Nokia E72

Jag kan verkligen inte bestämma mig. Jag måste bestämma mig innan slutet av månaden.

HJÄLP!

Jag saknar min Sander jätte mycket. Jag vill lovar att det är sjukt tomt här i sängen utan honom. Jag vill bara hem till stugan lägga mig i stora sängen tillsammans med honom och hålla om honom.
Fick ju ialla fall se honom i webcam via msn idag. Thanks god för internet och webcam. Kommer få se honom hela veckan!

Ville bara säga att jag verkligen Älskar Dig!

Nu måste jag faktiskt bädda denna säng (min ensamma säng hemma) och sedan ta reda på maskinen med tvätt. Hänga lite tvätt och laga nudlar!

Vi hörs senare eller i morgon. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0