För Jennies skull

GODMORGON ALLESAMMANS!
Idag är det en underbar torsdag med soligt väder och varmt som in i skrubben. Jag vaknade nyss hör hemma hos Joel brevid min baby. Vi sov ver här igår efter vi hade varit på ett partaj hos någon Peter i trollbäcken. Väl där drog vi dit Dahlberg, Martin, Jenniepennie och Ronja. Vi hade jätte trevligt och vid två tiden tog vi en taxi hem tilll Joel. Vi hade jätte mysigt och inte förän in på morgonkvisten började Jennie och Ronja lunka hemåt och vi gick och la oss. Hade riktigt kul igår faktiskt.

Om jag nu ska få förklara min rubrik så är det så att min kära "vännina" Jennie Sahlström klagar på att jag inte bloggar tillräckligt. Men saken är den att jag inte fått min dator än. Det är väldigt irreterande kan jag lungt lova. Jag har redan ringt och klagat. Kommer den inte idag lär dom så smaka på en riktigt arg Denise. For real! 

Nu ska jag klä på mig och sen blir det till att ringa min kära farfar och fråga om posten har anlänt. vi läär ju höras ikväll om jag fått min dator. Ska nämnligen sova hos babys lilla hus på "landet" ikväll. Har jag datorn kan jag ju civilisera mig i vilket fall som helst. '
Ska jobba idag också. Det hade jag nästan glömt. Men jobbar bara sköna korta pass hela veckan. 16-20.00. Vi hörs senare. 

Nu ska jag pussa på min prutt!

CIAOO! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0