Goddagens!

Hej!
Jag kom nyss hem. Gårkvällen var fullspäckad och jag hade både jätte trevligt och kul. Idag var däremot ingen hit vill jag lova. Jag kom till jobbet runt halv 10 i morse lite lätt bakis. Inget speciellt.
Sen helt plötsligt slog det till i magen och jag fick så ont så att jag skulle inte ens kunna beskriva live. Fyfan! Jag har alltså tillbringat hela förmiddagen/eftermiddagen på Södersjukhuset. Inte alls kul. Fick i alla fall mediciner som tur var. Smärtstillande dessutom!

Ikväll ska jag bara ligga hemma och titta på film och packa ihop alla saker jag ska ta med mig till min baby i morgon. Tänk att han kommer hem i morgon! Tiden går så jäkla fort när man jobbar så mycket. Dagarna bara flyger iväg!
Jag har även köpt cola, blåbärspaj och vanlijsås och lite pommes tills i morgon .
Jag kunde inte komma på vad jag skulle ha till så det får jag fixa i morgon innan jag bär min av till Sanders hus.

Nu tänkte jag försöka äta något och ta en jäkla massa tabletter!
Vi lär ju höras senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0