härlig dag!

HEJ!
Nu är det soligt och Sandra är här. Jag sitter just nu med slinghätta på huvudet och sandra står och pillar ut massa slingor ur mitt hår. Skönt med lite hjälp!
Idag har jag inte gjort mycket alls. Jag har fixat lite hemma och sen mötte jag sandra vid bussen. Hon har provat en massa kläder och smycken som hon ska låna tills på måndag då hon ska plåtas.
Ikväll blir det utgång med Joel, Adam och Josef. Sen vet jag inte riktigt vilka mer som ska med. Skönt att göra något. Är ju trotts allt ledig för första gången på evigheter!
Igår efter jobbet åkte jag hem till min gode vän Andreas. Vi satt och pratade och skrattade. Vid 23-00 tiden körde han hem mig och jag la mig i sängen och titade på "the devil wears prada" sedan började jag på "sweet home alabama". Dock måste jag ha somnat för när jag vaknade jag med att datorn stog på. haha

Nu ska jag slinga klart håret, plocka ut kläder inför kvällen och duscha. Sen bär det av hem till mamsen. Ska även försöka övertala Sandra att hänga på ikväll. Blir att gå hem till henne och fixa mig tror jag. Förkrök blir det nog hemma hos Josef.
Nu mina kära läsare ska jag faktiskt sätta i färgen och sen ger jag mig av!
Ha en grym fredagskväll!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0