kvällsinlägg

nu sitter jag i sängen hemma hos mig baby, Han var jätte trött och somnade i soffan. Sedan nu ligger han i sängen. Jag håller på att fixa med min mobil. Köpte min nya idag! Skit snygg är den. Det blev Nokia e71 grå. Skaffade även nytt abonemang med nytt nummer. Kännde att det var dags. Ändrade mig bara helt plötsligt. Lustigt nog. Igår var vi hemma hos Sanders pappa och där sov vi för hans lillasyster Ida fyllde 7 år idag så vi gick upp tidigt som attan och sjöng för henne. Sedan åkte jag och köpte mobilen och sen in till jobbet. I morgon är det jobb som gäller igen. Sedan är det bara jobb på fredag också men sen så är jag ledig lördag, söndag. Ska bli riktigt skönt. Dock har vi ganska fullt upp på lördag.
Nu ska jag kolla till mobilen och sen krypa ner hos min pruttis.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0