late at night

God"natt"!
Jag ligger i sängen vilket jag gjort i stora drag sen jag kom hem från jobbet vid 20.00. Jag har tvättat lite och tittat på film "Rånanrna", jag tjöt som en gris och fällde tårar stora som regndroppar. Det är så jäkla synd om Huvudrollen "Klara", fyfabian!
Jag har även kikat runt på gamla bilder jag har hittat här hemma och suttit på msn med videosamtal med min älskling. Alltid lika kul att se honom. Enda nackdelen är att man saknar honom ennu mera när man ser honom live.
Ligger som sagt i min ensamma säng nu och det är äckligt varmt vill jag lova!
Jag tror ni nog har varit med om när man inte kan sova för att täcket klibbar och att temperaturen i sorummet står på max. Det är ju nästan värre än att det är superkallt som det kan bli på vintern. Eller hur?

Måste ju även berätta att min kära pojkvän har blivit erbjuden ett heltidsjobb som fritidledare på en högstadieskola med riktigt bra pröjs. Jag är jätte glad för hans skull även om man är lite avis på att ha heltid. Fast från andra sidan så klagar jag ju nu när jag har deltid att jag jobbar för mycket. Men jag tror att det kan bero på att Alexander är ledig och är hemma, då vill man ju bara vara ledig och vara med honom. Men börjar han nu också att jobba kommer det nog bli lite enklare när man vet att han är och jobbar också. Äsch jag vet inte, det är bara en teori.
Har nu nästan bestämt mig för att köpa en iphone 3GS men Sander ville att jag skulle vänta tills han kom hem så han fick prata lite och titta lite han också. Eftersom jag endå inte kan betala några kosingar förän den 25 så kan jag likabra vänta.
Baby kommer alltså hem på Söndag eftermiddag och jag har tänkt ut att handla en massa myspys på lördag, packa ihop alla nytvättade kläder och en stor bag med kläder till mig och lite vaniljljus och sedan på söndagen åka hem till huset och städa, plocka i ordning och göra det mysigt tills min kärlek kommer hem.
Låter inte det som bra idee?

Nenu ska jag faktiskt stänga av min nya kärlek och titta igenom lite kort (eller lite och lite, en hel låda med kort) och sedan lägga huvudet på kudden och försöka få lite sömn.

Ni får sova så gott och för er som redan sover (majoriteten i sverige i alla fall, kan jag tänka mig) får jag hoppas att ni sover så gott redan.
Vi hörs i morgon när jag vaknar!
Natti, ciao!

Två sköna bilder på mig som jag nyligen fick skickade av Linnea. Bilderna är från Stoffes maskerad då jag är utklädd till prinsessa som kanske syns, för ett par månader sedan. Enjoy!


Lite fin i kanten är jag nog IBLAND!

Medans jag andra gånger är ganska mycket RAKA MOTSATTSEN. 

 
NEPP! Nu säger jag farväl och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lojsan

sötnos!

2009-08-15 @ 11:13:20
Postat av: malin

söööt!

2009-08-31 @ 15:03:32
URL: http://pokapeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0