Lycklig!

Nu ska jag tala om en riktigt rolig sak för er! Jag har fått min nya dator och det är den som jag sitter och skriver på just nu. Den är super fin och mitt nys rosa mobila bredband är superbra. Internet är jättesnabbt enda här ute på Brevik hos min älskling.
Jag hittade även min sminkväska här som jag hade glömt. Kan det bli bättre? Jag sitter i allafall just nu i soffan och tar det lungt. Sitter fortfarande och är helt exalterad över min dator och bara pillar och grejar med den.
Datorn har ju även webcam. Så jag och baby passade på och invigde den med pussfoton.

gulligt va? med en fin ram och grejer dessutom.


Nu måste jag faktikst ta ett avbrott från datorn och få lite mat i magen känner jag. Idag tilllagas det nudlar. För "ovanlighetens" skull. haha


Hörs antagligen senare.

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0