myskväll

Godkväll!
Ligger i sängen brevik min baby som sitter och läser Aftonbladet. Vi ska snart sova så jag tänkte att jag skulle blogga lite innan jag somnar.
Fick löning igår så jag rusade in till stan och mötte Sara för en dag med shopping. Jag shoppade en hel del även om det var tänkt att jag bara skulle köpa det nödvändiga.
Jag fick med mig en svart tajt klänning med dragkedja i fram från H&M, en skinnjacka från Zara, ett par vita converse från Foot Locker, ett busskort, ett legitimation, en stickad tröja från gina, ett par jeans från gina, en datorväska/vanlig väska från gina, en stickad kofta från Zara, massa smink från Make up Store m.m.
Jag kommer inte ihåg allt, haha! Jag var så inöd på att inhandla saker så det var riktigt skönt! På kvällen kom min älskling och Joel in till stan och vi gick runt och shoppade saker till baby.
Väl hemma i Tyresö var det bara att sätta igång och fixa sig för att åka iväg på en liten avskedsfest för Sanders barndomskompis Paulina som åker till USA och stannar i 3 år.
Vi var där ett tag sen tog vi bilen hem igen. Båda jobbade ju idag så det var dags att tänka på refrängen redan vid 23.
Idag har jag åkt med Sanders mamma (som varje morgon) hem till mig själv eftersom jag började 16 sedan hemma så somnade jag direkt och sov endå till halv 2, sjukt länge! Jag har allvarligt inte gjort det på år!
Sedan begav jag mig till jobber och sedan hem hit till det underbara huset. Vi har även packat upp det nya kylskåpet och städat och bäddat. Blev riktigt mysigt!

Nu måste jag faktiskt sluta. I morgon jobbar jag 10-16 sedan blir det att göra lite ärenden och sedan möta upp babe för att handla middag.

Här kommer lite bilder från dagarna!


Sara, innnan vi gick in till Zara! haha

Vi mötte även upp min faster för att luncha på Aubergine.

såhär såg min klädsel ut idag!

JAG ÄLSKAR MINA NYA CONVERSE!

GODNATT SVERIGE!

Kommentarer
Postat av: felicia

orka att du har köpt likadan tröja som mig....

2009-08-27 @ 11:53:12
Postat av: denise

haha käftn! visste jag att du hade en sån?`` NAEE JUSTE!

2009-08-27 @ 18:30:42
Postat av: felicia

säger du nu ja.. när alla ser, men både du och jag vet att du visste att jag har en sån tröja. pinsamt denise, jävligt pinsamt!

2009-08-27 @ 21:20:11
Postat av: Anonym

jäkla hoe! du är ju fan myttare ut i fingertopparna! jag ska fan knällareeej!

2009-08-28 @ 22:11:50
Postat av: Anonym

okej.. om vi säger såhär, jääävligt konstigt att det är samma färg OCH samma storlek. MYTTO

2009-08-28 @ 22:19:50
Postat av: BREEZY - shopping

snyggt :)

har också nya converse. vita fast i läder. kolla min blogg så får du ser hur mina hälar såg ut efter en dag i dom haha!

2009-08-28 @ 22:31:25
URL: http://breezy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0