NATT&PIGG

Halvligger innerst i babys stora säng med ägaren själv snarkandes tättintill. Jag har suttit här vid datorn sen 22 och bara tittat runt bland modebloggar, fejjan, internetshoppar m.m!
Vet ni en sak? jag FETDIGGAR fanemig Elin Klings stil! Jag blev helt förstummad idag när jag klickade runt på hennes blogg. Hon klär sig samt bär upp kläderna som man bara kunde drömma om.
Ville bara säga det. haha! Idag kom jag hem från jobbet med hjälp av min snälla pojkvän som kom och hämtade mig i centrum så jag slapp sitta och vänta sålänge på bussarna från stan skulle passa in med Breviks bussen i centrum osv. Väl hemma var jag strax efter 9. Slängde i mig färdiglagade pankisar med jordgubbssylt. Redan då hade sömntutan jag har till boyfriend hoppat i säng. Därefter följde jag hans råd och hoppade isäng jag med. Vi låg och pussades lite eftersom jag varken har fått pussa honom eller krama honom sen igår. Efter det sov han på 2 röda och jag startade mig älskade dator och har suttit fast vid den tills nu.

Jag tänkte berätta den otroliga nyheten att jag är LEDIG i morgon, ja LEDIG! Det ska bli så fruktansvärt, ortoligt och helt förbannat skönt!
Jag ska sova ut till 11 sen blir det att gå in till babys föräldrars hus för att ta en dusch (han har inte fått in ett badrum här än). Sedan blir det fix och sen in till stan för en fika med Sara och kanske min hektiska faster Pia (Anette som hon egentligen heter).


Såhär förskräckligt vacker ser jag ut just nu när jag ligger i sängen. Men man får faktikst
se ut så om man strax ska sussa!

Nu ska jag försöka sova lite!


Kommentarer
Postat av: Sanne

fan vad jag saknar dig !

2009-09-05 @ 13:27:46
URL: http://sannebanan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0