nothing else matters

Tjaba!
Har nu haft det lite tufft men nu har allt på toppsnopp igen förstår ni. Sicken tur va? Haha. Det är riktigt roligt att använda annorlunga och lite äldre uttryck. Tycker jag i alla fall.
Idag har jag jobbat en sväng och sen hem och duschat och hämtat med mig fräsha kläder att lägga in i MIN hylla hos älskllingen. Haha hörde ni. Jag har blivit så hemmastad så jag har saker här förjämnan.
Alltid trevligt. Men mest är det nog praktiskt. Yeye, back to the "thingi", efter att ha varit hemma åkte jag till centrum för att möta upp Joel och älskling. Väl där satt vi och myste lite ute på gräset. Sen gick jag och Sander och handlade en massa mat samt mys och onyttigheter till kvällen med Sanders mamma Susanne och lille dogge.
Har nu sedan stått och lagat mat med familjen Tranehet/Emtemark. Kycklingwok med äggnudlar. Supergott!

Nepp nu ska jag faktiskt slänga mig i soffan (ligger just nu i sängen) med min gimp och trycka i mig blåbärspaj med vanlijsås och en jävla massa godis!






nu kom han du vet han så, HEJDÅÅÅ!

Han åker i morgon igen och är borta en vecka. Inte så kul! Det är förövrigt våran 2 månadersdag idag så nu ska vi pussas extra mycket!

HEJRÅ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det ditt egna hår? vad långt det blivit!

2009-08-12 @ 02:19:25
URL: http://[email protected]
Postat av: Denise

Yes! Det är mitt egna. Har inte tagit mig tid till att köpa nytt blont löshår yet. Ne så långt har det inte blivit. Vuxit en liten bit bara. Saknar dig förövrigt baby!

2009-08-13 @ 02:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0