otaggad och förbannad

Vaknade upp idatg och det visade sig vara en sån där riktig "toppendag" haha jo eller hur... Jag har inte en aning om vart mitt smink är och allt känns totalt hopplöst. Det är skit varmt och jag har mörka jeans på mig. Ja ni hör?
Älsklingen åkte hem för en timma sen. Ikväll är det antagligen chillkrök hos Joel. Jag ska snart jobba också. Känns verkligen kul i detta väder... bajs! Jag slutar inte förän kl. 20.30.

Min dator har fortfarande inte kommit. Den skulle ha kommit i måndags eller tisdags. Jag ringde och frågade vart den höll hus då sa dom bara att vi skickar den i dag den kommer på onsdag eller torsdag. Så kommer den inte i morgon kommer jag bli riktigt lack vill jag lova!

Nu ska jag sätta på mig mina solglasögon samt sandaler och knalla till ica för att handla något att dricka sen ska jag lunka till bussen och vidare in till jobbet.

Ha en underbar Onsdag i denna otroliga värme.
CIAO, ADIOSOOOO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0