sol, sol, strålande sol!

Goddag!
Nu jag jag suttit i sängen sedan min baby gick. Han fick jobbet och är nu där och skriver på en massa papper. Är så glad för hans skull!
Igår var det jobb som gällde för min del. Jobbade 10.16,00. Långtråkigt men det gick faktikst relativt fort måste jag erkänna. Eftersom vi sov i huset så är det ca 3 km att gå till bussen. Jag tog min väska och började lunka till bussen. Tog även lite bilder med min nya telefon (som jag älskar). Juste. Måste även be om ursäkt till er som har fått 12000 sms där jag skriver mitt nya nummer och berättar att jag har bytt. Det hade blivit något fel eftersom jag markerade dem flesta på min kontaktlista. Det blev ett par så det har antagligen krånglat med nätet eller liknande. Förlåt i alla fall!
Lite komiskt är det ju i allafall.
Nu ska jag sätta på en maskin och sen ska jag ta en dusch och börja fixa lite inför jobbet. Jobbar 16-20.30. Sen är jag faktiskt ledig lördag-söndag. UNDERBART!

liten syn om min väldigt hastiga påklädning.

det jag älskar med Tyresö Brevik är dess helt sjukt fina utsikt överallt.

En ganska dålig bild på det väldigt omtalade "huset" som jag och min baby spenderar väldigt mycket tid. (Hans hus om jag ska vara exakt) Men jag räknar in mig själv en liten del. Haha

Nu måste jag faktiskt göra lite nytta.
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Emma

du glömde mig visst :(

2009-08-22 @ 22:14:04
URL: http://johnnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0