Söndag och Jobb

Tjaba!
Ligger i sängen brevid min Sander. Vi är hemma hos min farfar och ska snart hoppa upp ur sängen och börja göra oss klara. Det är så skönt att bara ligga i sängen och slappa!
Baby ska hjälpa till på hans lillebror Williams kalas nere i Alby och jag ska åka in för att jobba. Ovanligt va?
Ikväll sen ska vi hem till min mamma där jag har lovat att vi ska sova eftersom min lillasyster har skolfotografering i morgon och jag ska hjälpa henne med hår och smink!

Gårkvällen var jävligt sjuk! Först hem till mig på kräftskiva. Alla var lagom runda om fötterna redan vid 21 och eftersom det var min familj/släkt blev det lite pinsamt. Haha, så kanske man inte får säga. 
I alla fall, vi åt middag (jag och sander åt kycklingspett och pommes) alla andra åt kräfter. Sedan efter lite snappsar och några glas vin ringde Felicia och frågade om vi ville åka till Nacka för att gå på fest hos Erica. Vi bestämde oss för att åka dit och med följde också Joel och Josef som kom lite senare. 
Väl framme efter en ganska lång busstur visade det sig att man skulle gå en bra bit innan man kom fram. När vi kom till huset var det ingen direkt fest som vi hade väntat oss utan det var ett par grabbar, lite öl och Felicia samt Erica. Vi åkte hem ganska tidigt och när jag och Sander klivit av bussen i Krusboda har vi en skitläskig kille efter oss som ökar stegen i samma veva som vi gjorde och gick exakt den samma väg som vi. Det var lite creepy. Vi gick och la oss vettskrämda ( i alla fall JAG) och när jag väl vaknade och insåg att jag var helskinnad började jag le med en gång. 

Glömde berätta om Willmers kalas! Vi kom dit lite försenade, drack lite kaffe och roffade åt oss chockladbollar och hälsade och pratade med Sanders släkt. Precis vid 16 snåret fick Sander för sig att han skulle spela match och fick då skjuts av Sussanne. Han åkte till IP och spelade medans jag åkte hem till mamma för att hjälpa till lite inför kräftskivan.


En galen Willmer på kalaset!

Én galen Joel på bussen!

Och det självklara "parkoretet".

Nu ska jag pussa på baby och göra mig klar inför jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0