Tisdags depp

Hejsan!
Kom hem för en stund sen. Jag har redan cleanat up i mitt rum och satt på en maskin med tvätt. Min baby åkte i morse med sin lossaspappa Staffan som skulle skjutsa in honom till centralen där hans tåg till lidköping avgår 08.10. Jag städade upp i huset och packade ner allt som jag kan behöva nu när jag inte ska vara där på en vecka. Sedan körde Sussanne (sanders mamma) mig hem. Ligger i min egen säng för första gången på evigheter. Tog med mig en hel bunt med smutstvätt som jag nu ska tvätta upp så han har lite nytvättat när han kommer hem. Dessutom har jag ett helt berg av smuts jag med. Dags att göra något åt det!

Idag ska jag jobba kl.12.00-16.00 sen blir det nog till att åka hem och fortsätta städa och framförallt tvätta. Det är ungefär vad jag kommer att syssla med resten av veckan som jag är  ensam. Men det tråkiga är att jag är ledig, Torsdag-Söndag och min baby kommer inte hem förän söndag eftermiddag.
Men egentligen ska jag ju se denna tid som en bra tid då jag har mycket tid över till massa annat. Men jag är pank och jobbar. Kul va? Jag kan inte göra någonting alls. Får ringa tjejerna så får vi hitta på något gratis. Typ sitta i gräset och titta på himlen. Visst är jag väl allt för rolig ibland?
Nenu ska jag kolla upp när min buss går och sen ska jag ta en liten nap innan jag ska klä på mig och börja röra mig mot jobbet.
Vi lär ju höras en del senare ikväll.

Ha en bra Tisdag. Det verkar ju bli ganska fint väder endå! För er som har möjlighet att vara ute i det i alla fall.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0