tröttis

Klockan är halv 3 och jag ligger i sängen med en sovandes pojkvän brevid mig. Han slocknade såfort han la sitt söta lilla huvud på kudden. Jag ligger fortfarnde och nördar framför datorn. Men man måste ju ha lite förståelse tycker jag.

Jag funderar på om jag kanske ska göra min baby sällskap i drömmarnas värld och krypa ner under täcket jag med. Men jag vill endå inte.
Visst låter det som ett sv¨rt beslut?


en sliskig godnattkyss från mig!

var bara tvungen att fota min baby när han sov. Han '¨är groteskt jäkla dundersöt när han sover vill jag lova!
Hoppas att han inte blir arg när han ser bilden. Det var ett jävla jobb att lyfta datorn och ta kort med camen i mörkret. HAHA '

Nu ska jag försöka få lite sömn.
NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0