Underbara tjugofemte!

Godmorgon!
Idag var jag uppe med tuppen. Vi sov i stugan och baby åkte redan vid halv 7 i morse. Jag åkte med hans mor vid 07.20 och blev skjutsad hit till mamma. Ska ligga och slappa lite och kanske ta en liten nap, sen ska jag in till stan för att shoppa lite. Jag tar ingen strosingsshopping eftersom jag fortfarande inte mår så bra utan det blir mer det nödvändiga. Jag vet att jag ska köpa en datorväska, göra ett legitimation, möta upp min faste och få mitt kort på Make up Store, köpa smink och sen kanske det blir en klippning. Sen ska jag möta upp älsklingen i Centrum för att han ska köpa en grej på H&M till mig och sen blir det middag och åka hem och sova.
Jag måste orka mig upp till jobbet i morgon så vi ska lägga oss super tidigt ikväll! Igår Vaknade jag här hemma eftersom vi sov över här hos mamma Söndag till Måndag. Älsklingen åkte till jobbet tidigt och lillasyster Elin kom in och väckte mig runt 7 och jag gick ner och åt frulle och hjälpte henne med hår samt smink. Fan va snygg hon blev!

En riktig pudding. Hon är 11 år. Kan ni tänka er det?

Igår var jag även sjuk som en grävling. Jag hade feber, upptjockt hals och seg som bara den. Jätte jobbigt vill jag lova! Känner mig piggare idag men inte alls som vanligt tyvärr.
Nu ska jag sova en timma eller 2.
Förresten låg i sängen och grävde i mina gamla saker så hittade jag den här. Ni kan ju sitta och klura på det.


GODNATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0