segisdag

Goddagens!
Ligger här i sängen och dricker mitt kaffe. Är hyffsat nyvaken och ruggigt otaggad inför jobbet!
Jag jobbade 12-19 i lördags och igår 06.00-18.00. SJUKT!
Var så jävla trött. Kommer knappt ihåg när jag somnade igår. Endå var jag vaken med älsklingen och lagade middag (lövbiff, pommes och beasås) gott eftersom jag inte fått i mig särskillt mycket undergårdagen.
Älsklingen var med på Inventeringen på morgonen igår. Vi åkte hemifrån vid halv 6 och plockade upp min mamma som också skulle med. Han jobbade på inventeringen på mitt jobb, vid 11 fick alla som hade jobbat med inventeringen och inte var anställda eller bara inte jobbade åka hem. Jag fick istället sätta mig i kassan och jobba till 18. Kändes inte helt så roligt kan jag ju tala om!
Men sen kom min snutt och hämtade mig i centrum, så åkte vi och storhandlade till nya kylskåpet! Massor av gott köpte vi! Sen åkte vi hem hit och lagade mat, det var supergott! Sedan kände båda att efter en helg med massor av jobb och tråkigheter att vi behövde en dusch, in i duschen sen gick vi och la oss. Riktigt skönt att komma i säng tidigt för en gångs skull!

Dom har ju även satt in en ny ytterdörr på huset och nytt lås. Jag ska få nyckel! Wohoo! haha. Nej men egentligen är det nog för att det är praktiskt eftersom vi jobbar så olika tider.

Idag har jag bara legat och dragit mig i älsklingens stora säng hela morgonen/dagen. Fan va skönt det är! Dock åkte han i morse vid 7 till jobbet så fick har ju varit ensam men det är skönt det också.
I fredags var jag inne istan med lillasyster Elin. Vi shopppade lite, åt jätte god lunch och kikade i väldigt många affärer.
Jag köpte ett par nya jeans och ett linne till mamma från Gina Tricot. Sen åt vi på ett café inne i PK huset som jag irreterande nog har tappat namnet på. Men det är ju inte så svårt att hitta!

Nejni! Nu måste jag uppochhoppa! Klä på mig, fixa håret och dra i mig en macka. Sen blir set till att gå 3 km till bussen och åka in till jobbet!
Fan vad jag är otaggad! Rädda mig någon!!!


Min goda lunch i PK huset. Ciabatta med kyckling och cyrryröra! Så jäkla god!

En hungrig lillasyster, fullt upp i med att äta sin Ciabatta med kalkon och brieoströra.

Bilden är nyss tagen, haha! Hade inget annat att fota på.

Nu är kylen full med massa gott! Sen köpte vi en hel del annat gott som inte syns här!

HEJDÅ! HA EN BRA DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0