Vacker Söndagsmorgon!

Godmorgon!
Idag är jag super glad. Ja, jag vet att det är söndag och det är skit tråkigt men detta är nog den bästa söndagen på länge. Min älskling är påväg hem. Han ringde imorse och sa att han hade börjat köra hemåt. Om jag hoppade upp i sängen och sprang ner till mamma och talade om det. Haha
Hon tycker nog nästan att det är lika kul att han kommer tillbaka som jag eftersom jag har tjatat om honom ständigt sen han åkte och det är hon som har fått stått ut med det.
Solen skiner, jag är på glatt humör. jag mår bra och Alexander kommer hem. Finns det bättre dagar?

Igår hade jag super trevligt. Jag kom till Tim vid 22.30 tiden och där var redan sex andra av hans killkompisar. Alla var jätte trevliga och vi satt och umgicks ute på altanen på baksidan. Mellan 00.10-02.30 rasade det in människor. Hela Tim's hus var fullt med jätte trevliga människor och alla hade jätte trevligt.
Jag drack ingenting mer än en öl eftersom jag skulle hem och kunde ha trevligt endå. Vid halv fyra började hemlängtan strömma över och jag tog med mig några trevliga tjejer och började lunka tilll bussen.
Tjejerna bodde långt in i Nacka så bussen fick jag åka ensam på men jag fick ju i alla fall sällskap till bussen, vilket var skönt med tanke på den eländiga mörka gränden man måste gå igenom annars helt själv.

Nattbussen tar evigheter så jag var hemma vid 04.23 ungefär och slocknade såfort jag la huvudet på kudden. Är inte van att vara vaken så länge på nätterna längre. Haha
 Jag har tyvärr inga bilder att ge från kvälllen men några från gårkvällens outfit och lite roliga bilder på mig.

now you seen the face.

Ny rosa liten topp (present från mamma)
Ljusa nya jeans från H&M

Här ser ni hela mig. Även mina SJUKT SNYGGA SKOR!

Nu ska jag ta en kall ducsh, städa min systers inte så ostökiga rum och göra mig fin för älskling.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle vara kul om du kunde fortsätta blogga oavsett om din pojkvän återvänt hem eller inte.

2009-08-04 @ 14:49:55
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj glömde ";)"

2009-08-04 @ 14:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0