Världens bästa lördagskväll!

Nu ska jag berätta en grym sak! Igår tog jag ju det bara lungt och tittade på film. Gissa vem som kliver rakt in igenom dörren runt 22-23 igår kväll? JO MIN ÄLSKADE SANDER!
Han åkte hem tidigare för att överraska mig. Jag blev så glad så jag grät! Det är det bästa som finns. Att få något oväntat helt utan förvarningar.
Vi låg bara och myste och pratade igårkväll. Jätte mysig kväll! Idag vaknade vi och åkte direkt hem hit till huset och sedan åkte vi iväg och handlade mat. Jag har städat och fixat nu och prutten står och lagar mat. Jag slipper!

Nu ska jag gå till köket och göra honom lite sällskap. Vi hörs senare eller i morgon. Jobb imorgon!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaaaaaw :D<3

2009-08-17 @ 00:18:54
URL: http://jennieisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0