Juldagen

Goddag!
Sitter just nu i vardagsrummet. Alla andra sitter och spelar frågespel. Vi kom nyss in efter att ha åkt spark, gjort snögubbe och kastat massa snöbollar!
Riktigt mysigt. Jag har varit runt och tittat och fotat med min nya SONY 12,1 megapixelskamera som jag fick av min älskling igår. Jag är så glad!
Fick även den nya Hugo Boss parfymen med body lotion i samma doft, hemmastickade lovikavantar, pengar, en lott där jag vann 100 kr, ett spakit med en massa olika krämer och scrub och liknande, godisstrumpa, duschartiklar, m.m.
Sedan fick jag och Sander två gemensamma julklappar. En utav hans pappa med familj, vilket bestod av en hotellnatt på Sander 20 årsdag på Clarion hotel.
Den andra var av Sanders farmor vilket bestod av ett presentkort på Centralbadet för oss där vi kan få välja en valfri behandling tex, olika slags massager, manikyr, pedikyr, hot stone behandling m.m.
Tack alla för dessa jättefina julklappar, jag är mer än nöjd!
Nu ska vi fika och spela sällskapsspel. Riktig mysfaktor och jag lever som en gud just nu! Lugn och ro, god mat, massa fika, älsklingen och hans trevliga familj. TUMMEN UPP TILL TUSEN!


Sanders lillasyster Emma

hemmagjorda islyktan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0