sad but true

Varför kan inte unga människor få leva klart ditt liv? Det är så JÄVLA orättvist! Jag fick tidigare idag reda på att en utav mina vänner, Johan Jonsson 21 år gammal inte överlevde krocken tillsammans med din mamma i deras bil påväg ner till Danmark. Hans mamma omkom omgående medans han hade legat och vårdats för livshotande skador. Detta är hemskt och väldigt overkligt. Vila i frid!
Jag måste också ägna väldigt många tankar till min närmaste vän nere i Falköping som var en utav Johans allra närmaste. Det är så fruktansvärt synd!
Är dessutom så less på människor som inte ens försöker, som ger upp och trycker på andra för att inte behöva genomgå något jobbigt själva. Trots att man har det tufft måste man ta hand om sina vänner och visa att man bryr sig! TA INTE ALLT FÖR GIVET! Tro inte alltid att allt ont som skrivs är riktat mot dig. Kom ihåg att vi älskar dig! Försök att vilja vara en del i allt istället för att stöta ut dig eller någon annan för att det inte är som förut. 


jag är ledsen, beviken, arg och trött. 

Tack. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0