äntligen!

Hej
Nu har jag äntligen anlänt till min kära mor i Tyresö. Så skönt att vara framme efter så mycket strul. Vi åkte från Falköping runt 13 tiden och resan gick jätte bra då jag satt inslukad i mina böcker tills vi släppt av Micke och Camilla i Bålsta. Bilen la av! Automatlådan fungerade inte eller rättare sagt den växlade inte över så Agneta (min pappas fru) stannade vid vägen för att stänga av bilen så det kanske skulle fungera bättre efter men när hon skulle starta den igen så gick den inte igång. Efter ett par timmars väntetid på en bodxerare kom den äntligen och boxerade oss till Enköping där vi fick fixa en hyrbil. Jag har alltså suttit i en bil i över 8 timmar samt pendlat från Spånga till Tyresö. Katastrof!
Nu ska jag skuta klaga men så ligger det till i alla fall så jag känner mig hyffsat mörbultad. Ska nog snart försöka ta mig ut och träffa en vän.

Adjö!

önskar jag vore lite glad. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0