sliten måndag

Godmorgon, kära vänner!
Jag kom nyss till skolan med jordens huvudvärk och dessutom slö som en gris eftersom vi fick för oss den dumma idén att dricka igår.
(jag) -"söndagar är alltid sådna deppdagar, därför ska  vi bara göra något spontant och kröka och ha kul ikväll, skit samma om man kommer bakis till skolan i morgon" 
(sanne & ellen) -"Ja, lätt fan va chill" 

Jag måste påpeka att jag önskade att jag skulle hållt min mun stängd igår just nu! Men vi hade i alla fall väldigt trevligt. Vi var först hemma hos Ellen och tittade på tv, pratade och drack lite vin sen gick vi hem till mig och satte igång med städningen och sen ringde vi dit Anton, "G", Joan, Hannes och Joel, även Johan var där ett tag. Folket kom vid 22 tiden och gick hem vid 2-3 tiden vilket var riktigt mysigt. 
Hannes försvann och sen kom han tillbaka och deckade isängen. Jag, Ellen och Sanne slocknade vid 3.20 tiden tror jag. 
Usch vad jag mår hemskt, men jag ska faktikst inte klaga eftersom det inte är så synd om mig egentligen om man tänker efter var det faktiskt min korkade ideé (delad med ellen och sanne) att liva upp en söndag med alkohol. 

Igår släppte jag av Jennie vid tåget. Det är så tråkigt att hon åkte hem, helgen känndes som den var över på två röda vilket var riktigt illa eftersom man skulle vilja njuta mer av den när man har sin riktigt nära vän på besök som man inte träffar särskilt ofta. Men nu är det som det är och jag måste säga att vi hade riktigt kul/mysigt i helgen i alla fall trotts att den gick så fort.
Jag pratade nyss med min mor och jag ska antagligen till Tyresö i helgen om nu min kära fader går med på att lätta på plånisen till en biljett också. Det är min mors b-day idag förresten, grattis världens bästa mamma!
 Jag har inte ätit sen igår vid 15 tiden så min mage kurrar ordentligt nu känner jag och jag skulle nog inte må dåligt av att försöka stoppa i mig något att äta även om det tar imot lite. Ska nog ner till cafeterian och köpa mig ett guldmål (macka, yogurt och en frukt).
Nu ska jag sluta skriva och dricka lite vatten och kila ner till cafeterian.
adios!

det var en gång för ett tag sen..

Jag, mamma och lillasyster Elin, trion som slår allt! GRATTIS MAMI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0