depressing wensday

Hello
Nu sitter jag och har luchrast i skolan, jag orkar inte gå upp till A-huset för att äta och är inte hungrig för femöre heller dessutom, så jag kan lika bra låta bli.
Jag hade Retorik nu på morgonen och jag skulle egentligen redovisat mitt "Informerande tal", men nervositeten tog över så jag skippade hela redovisningscenarioet. Jag förstår inte var all rädsla och nervositet kommer i från helt plötsligt, jag är aldrig blyg och rädd annars, håller jag på att bli en fegis?  haha. Låter inte som jag, men det kanske kommer med åldern, fyller ju trotts allt 19år om 8 månader (27 oktober) haha.
Igår blev det varken slingning i håret eller träning, usch va jag är lat nu för tiden! Fy skäms på mig. Jag gick därimot och pluggade gjorde jag med. Så jag kan väl få vara lite stolt i alla fall.
Lina kom ju när jag satt och skrev förgående inlägg i bloggen från igår och vid halv 5 tiden började vi lunka bort mot donken där vi käkade mumsig och onyttig föda. Mc chicken "as usual" för mig och en big mac plusmeny för linapina. När vi väl tryckt i oss alla mat kilade vi ner till fots till centrum, kollade runt lite i affärer, lina inhandlade lite småsaker och jag köpte bara tamponger. Intresting, right?
Efter det gick vi till meddo för att få oss en skön solstund. Jag provade det nya solariet, vilket funkade riktigt bra, nakdelen var att trotts alla fläktar var på max låg man som en friterad räka. Men den gav resultat, vilket är huvudsaken. Det blir antagligen solning idag igen.

Tyvärr har min "härliga" skoldagsonsdag bara börjat! Onsdagar är döden i skolan, det känns som jag har hundra miljoner lektioner idag.
Jag slutar 15.20 och jag har Organisation och ledarskap, Svenska B och Företagsekonomi B (UF) kvar. blääääää!
Efter skolan blir det antagligen till att möta upp Sanne, gäller inte det så ska jag nog möta Lina för en solstund på stan och lite små shopping kanske. En foundation måste i alla fall inhandlas samt en mascara kom jag på.
Sen är det ju så att onsdagar är en sån knepig dag eftersom jag har kör 17.30-19.00 och volleybollträning 18.00-20.00 och som ni ser krockar dem och jag vill inte välja bort något av dem, vet inte var jag ska göra!
Men ikväll har jag i alla fall bestämt mig för att gå till kören eftersom vi har någon slags "gudstjänst" haha låter inte illa va?, där vi ska sjunga inför en massa troende människor med 14 åriga komfemander. Nu när jag tänker efter kanske jag ska gå till min träning i alla fall, men eftersom dem ska spela ihop lagen inför SM så är det ingen ideé för mig att träna med dom egentligen eftersom jag är för gamal för att delta (typiskt nog).
Nej, jag vet faktikst inte riktigt vad jag ska "välja" som kvällen aktivitet men det löser sig nog. Lina ska gadda sig ikväll eftersom det inte blev av igår kväll så jag har lovat att komma direkt efter min träning eller kör som moraliskt stöd.
Nu ska jag sluta, hörs sen!

saknar bary också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0