glädjen i sorgen

Nu sitter jag här i nattlinne, mjukiskläder och världens skönaste tjocktröja hos Lina. Hon sover och jag sitter hör vid datorn och försöker komma underfunn med hur jag ska orka ta mig till skolan i morgon, jag är sjukt trött men kan inte sova. Jag har pratat med världens bästa Jennie Sahlström nu och vi har lite planer på att hon kanske ska komma ner hit till helgen, det skulle vara så jävla kul! Jag saknar henne som fan och jag behöver hennes närvaro och visdom just nu känner jag.  Fan vad glad jag blev när hon sa att hon ville komma!
Det har hänt en jävla massa skit idag som antagligen har förändrat mitt liv, vilket jag är jävligt ledsen över men nu är det som det är och jag kan tyvärr inte ändra på det så därför så känns det ennu skönasre ifall Jen skulle komma nu.

Nu ska jag kila orkar faktiskt inte skriva mer.
adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0