god morgon/förmiddag/eftermiddag

Igår blev det till att åka in till stan för att möta Emilie och hennes vänninna. Skulle  ut och ta drink dessvärre gick det inte så bra överallt med tanke på min ålder.
Nu sitter jag här framför datorn och har nyss laddat upp alla gammla bilder från alla krök hos mig och Louise. Vackrare kort får man ta mig tusan leta efter!

Idag vet jag inte riktigt hur det blir. Det är så krångligt när man kommer hit för i början blir det alltid att man kontaktar personerna och bestämmer träff med alla under en och samma dag. Så tror att det blir att träffa Sarah och Alexandra eller så blir det till att träffa Jennie och Felicia sen har jag lovar Björn att träffa honom ikväll också. Jag måste bli bättre på att planera!
Vi får se vad som händer. Behöver nog inte vara orolig över att inte få träffa någon av mina käraste i alla fall!

här kommer lite party bilder från jauari månad både hos mig och Louise

Sanne och Jag

Lojsan och Hampus

hannes blir slickad av Louise. (sanning och konsekvens kortleken)

Ida och Hannah

Sanne och jag. Vet inte riktigt vad vi sysslar med men vi fick för oss att
spöka ut oss i Louise kastanjhalsband och hårband. Vackert!

Lojsan, Sanne och jag (med den vackra minen)

förkrök hos mig, Emil, Lojsan och Jonna

Hannes och Anton

Jag förlovade mig med Hampus

Filip och Lojsan. Bilden säger det mesta, i MIN säng! haha

Senare hade vi nakentävling i min trappuppgång. Hannes gick loss!

Hannes tror nog att han är starkare än vad han är.

Bilderna är ett gott tecken på att festerna i Falköping är och kommer alltid att förbli vilda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0