Godmorgon

Godmorgon!
Jag vaknade för en stund sen och jag tog mig inte till skolan av lite olika skäl och dessutom kunde jag inte sova i natt så det var cäl egentligen en stor anledning till varför jag inte orkade gå upp men också det är ju något som gar påverkat, tyvärr! Jag har lite ångest men jag vet fortfarande att jag skulle gått hem under dag pga att jag inte skulle passa att sitta och lyssna på engelska, webdesign och företagsekonomi just nu när jag har så mycket annat i huvudet. Usch, det är sjukt hur händelser kan påverka sömn och skola.
Nu ska jag snart sätta mig på bussen åka hem till min lägenhet och ta ett lång och avkopplande bad och sen lägga mig och läsa för att försöka få tankarna på ett annat håll.
Nu ska jag kila, adjöken!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Din blogg design är skit snygg :)

2009-02-17 @ 00:44:55
URL: http://miichaaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

thanks :)

2009-02-18 @ 08:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0